2013年3月4日 星期一

曾路德的〈天各一方〉

前幾天「財爺」在宣讀完財政預算之後,  爆出了一句「你有你嘅生活, 我有我嘅忙碌」。相信 此句應是來自曾路德在1980年的名曲〈天各一方〉, 原句應為「你有你嘅生活, 我繼續我嘅忙 碌」。
講起〈天各一方〉, 是個人最喜歡的「十大中文歌曲」之一。原曲來自1980年, 由Sony出版的 黑膠大碟 (當時CD還未流行) 《六Pair半》, 大碟中收錄了十二首歌, 全是當時的香港商業電台 的十三位 DJ 的作品。該十三位 DJ 是六女七男, 包括關西蒙、曾路得、盧業瑂、俞琤、楊振 耀、湯正川、陳少寶、樂 仕、錢錢、朱明銳、蘇施黃、梁安琪、及已故的鍾保羅, 剛好是 「六Pair半」。
〈天各一方〉是曾路得及俞琤合作的作品, 由俞琤寫詞, 是一首很特別的「」, 全首「」很短, 約為三分鐘左右, 但卻約有 2/3 的時間是由俞琤的獨白, 其餘的是曾路得的獨唱。此「」 的旋律優美、獨白中的詞令人回味無窮、加上曾路得的唱功及俞琤的獨白演譯, 是絕妙的組 合。
〈天各一方〉的音樂, 是來自1977年, 美國的一部短篇電視劇 Aspen 中的插曲 The Lovers。在 1985年, 由 Denver Music Inc. 出版的純音樂 CD 系列,  Lovers’ Romance Volume 1 中收錄為 第二首音樂,  CD 是個人的珍藏之一。Denver Music Inc. 總共出版了13張 Lovers’ Romance 的CD, 最後的一張是在 1990年的Lovers’ Romance Volume 13。
The Lovers 的作者是 Herpert  Alpert, 是美國的一名流行曲作曲家, 曾得過8次格林美獎、擁有 14隻「白金唱片」、15隻「金唱片」、及28隻流行榜第一位的歌曲。
〈天各一方〉的「歌詞」如下
 
獨白︰
     今日你同我天各一方 你有你嘅生活
     我繼續我嘅忙碌 但假如有一日
     我地真係喺路上面偶然咁撞倒
     我地會點吓頭 問候一吓
     然後已經唔知講咩好
     因為你會發現我已經改變
     正如我可能唔再認識你
     但係咁其實又有咩關係呢
     我只係知道 喺呢一剎那
     我係想念你
獨唱︰
       誰令我能情深一片 令我輕柔如水清澈
     令我心靈回復恬靜 令我拋棄內心牽掛
     重拾往年純潔美夢 讓我心靈重得安慰
     讓我安躺月下
 
獨白︰
     其實 乜嘢先至係真實而恆久嘅呢
     或者我應該就咁保存住呢一份渴望、希冀
     俾我相信世上有一幸福 垂手可得
     又永遠係掌握之外
     有時 激情捉手裡面會化為灰燼
     反而藏喺心底 可以歷久常新
     貪求思慕只因癡 一切眼淚
     思憶都係徒然
獨唱︰
       誰令我能情深一片 令我輕柔如水清澈
     令我心靈回復恬靜 令我拋棄內心牽掛
     重拾往年純潔美夢 讓我心靈重得安慰
     讓我安躺月下
     讓我安躺月

經典金曲- 天各一方1980 (俞琤、曾路得) 6 pair 半
http://www.youtube.com/watch?v=sWaxmP1LMK4

 

1 則留言: